На Сумщині з’явилися шахраї з служби безпеки банку

Довірившись телефонному співрозмовнику, який назвався представником служби безпеки банку, жінка виконала всі його запропоновані операції і… втратила майже 5000 гривень.

З заявою про шахрайство в поліцію Шостки звернулась 34-річна місцева жителька. Вона розповіла, що розмістила на відомому сайті оголошень пропозицію про продаж одягу. Зателефонував покупець і вони домовились з ним про угоду: клієнт забажав перерахувати гроші за товар на банківську картку валютою.

Проте за кілька хвилин заявниці зателефонувала жінка, яка назвалася представницею служби безпеки банку. Вона розповіла, що на рахунок клієнтки зараховуються кошти у доларах США, але вона їх не отримає поки не поповнить свій баланс на мобільному телефоні. Нібито телефон і банківська картка між собою пов’язані і ці кошти автоматично зарахуються на її фінансовий документ. За телефонними підказками «банкірши» жінка чотирма платежами поповнила свій мобільний номерна суму 1788 гривень. Однак цієї суми, за словами співрозмовниці, не вистачило і вона попросила зарахувати ще 3000 гривень. Виконавши і цю умову, жителька Шостки запідозрила неладне і перевірила баланс свого мобільного номеру. Зарахованих грошей там не виявилось.

Наразі за цим фактом у поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого ведуться пошуки шахраїв.

Співробітники поліції в чергове застерігають громадян від необдуманих вчинків та радять недовіряти незнайомим телефонним співрозмовникам. Всі питання стосовно ваших банківських карт потрібно вирішувати у відділенні банку, де обслуговуєтесь.

Відділ комунікації поліції Сумської області