У Шості черговий «вилов» інтернет–аферистів склав майже 13000 гривень

Замовляючи принтери через відомий в Інтернеті торгівельний майданчик, чоловік зробив повну передоплату за товар. І хоча покупець раніше вдало працював з фірмою-продавцем, цього разу він свого замовлення не отримав, до того ж , втратив ще й чималу суму грошей.

В поліцію Шостки з заявою про шахрайство звернувся 50-річний місцевий житель. Чоловік розповів, що замовив через відомий в Інтернеті торгівельний майданчик у фірми-продавця три принтери. Сума замовленого склала майже 13 000 гривень. За звичайною схемою йому зателефонував агент фірми та обговорив з заявником всі подробиці, вислав покупцю реквізити банківської картки для повної передоплати. Чоловік виконав умови, адже, за його словами, він вже замовляв у цій фірмі аналогічний товар і теж робив передоплату. Проте цього разу навіть за кілька тижнів свого замовлення він так і не отримав.

Покупець повторно звернувся до продавця телефоном, але там розповіли про проблеми з постачальником і пообіцяли повернути гроші. За кілька днів марного очікування він знову став телефонувати опонентам, і цього разу йому розповіли про проблеми з банком.

Наразі на дзвінки заявника представники фірми перестали відповідати. За даним фактом у поліції відкрили кримінальне провадження за ознаками ч. 1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство», в рамках якого встановлюються особи аферистів.

Правоохоронці знову наголошують, що за замовлений в Інтернеті товар потрібно розраховуватись тільки під час його отримання в логістичній компанії, попередньо перевіривши технічний стан товару та переконавшись, що це саме те, що замовляли.

Відділ комунікації поліції Сумської області