У Сумах відбувся психологічний тренінг для операторів спецлінії «102»

Як розпізнати та упередити конфліктну ситуацію, налагодити і підтримувати з заявником тривалий і ефективний контакт, як знайти спільну мову з будь-яким співрозмовником – про це та багато інше дізналися оператори спецлінії «102» від фахівців-психологів поліцейського відомства під час організованих триденних тренінгів. Повідомляє Відділ комунікації поліції Сумської області.

Уявлення про роботу оператора служби «102» має будь-який громадянин, кому доводилось з тієї чи іншої причини звертатися за допомогою до поліції через телефон «гарячої» поліцейської лінії. Красивий дівочий голос, м‘який тембр, спокійний тон… Запитання задаються коротко і по суті: хто, де, що трапилось, які наслідки, за якою адресою має прибути черговий наряд поліції.

Однак це лише зовнішня сторона. Мало хто з пересічних громадян задумується, що дівчата-оператори, окрім відбору основної інформації по вчиненому злочину чи події, повинні вміти при цьому і заспокоїти заявника, який, безумовно, вже перебуває у стресовому стані і почасти мало контролює власну поведінку, і, будучи у віддаленому доступі від місця події, оцінити серйозність обстановки; швидко, протягом 1-2 хвилин кваліфікувати подію та направити на місце групу реагування.

Звичайно, що таке спілкування, помножене на напруженість і специфіку роботи, не залишається безслідно для самих дівчат. А це, у свою чергу, має певні наслідки. В тому числі й негативні, у вигляді конфліктів, як внутрішніх, так і міжособистісних – як в родині, так і поза нею.

Тож, аби навчити розпізнавати такі конфлікти, зрозуміти їх природу та походження, розібратися у причинах виникнення та навчити основам конструктивної поведінки, фахівці-психологи Управління кадрового забезпечення ГУНП Сумської області організували для операторів служби «102» триденні тренінгові заняття.
Розроблені та проведені вправи мали на меті знайомство учасників один з одним, встановлення теплих довірчих міжособистісних відносин та невимушеної атмосфери занять загалом; ведення спокійної дискусії, визначення загального поняття конфлікта та розуміння його як явища. Учасники тренінгу малювали своє бачення конфлікту та озвучували власну думку щодо того, як і чому саме так він виник і розвинувся.

Яскравий, пізнавальний, гарно підібраний матеріал у відеоформаті та лекційному викладі дозволив і самим тренерам, і операторам повністю розкрити тему занять. А вправи ігрової форми – закріпити напрацьовані навички та детально розібратися у стратегіях виходу з конфліктних ситуацій.

Завершилось заняття підведенням підсумків та обговоренням отриманих результатів. Організатори говорять: співробітники охоче працювали в групах, і критично розбирали власну поведінку в тій чи іншій конфліктній ситуації, при цьому нерідко і самі чітко озвучували допущені помилки. Що ж стосується самих учасників, то, за їх словами, вони отримали нові знання, корсний досвід, цікаві знайомства та безліч позитивних емоцій, і з нетерпінням будуть очікувати на наступні заняття з нової, не менш актуальної в їх роботі, тематики.