В Австрії почали використовувати “лазерну етикетку” на фруктах

В багатьох супермаркетах австрійської столиці почали продавати фрукти з лазерним маркуванням біопродукту замість синтетичної наклейки.

Про це повідомляє власний кореспондент Укрінформу в Австрії.

У республіці, як і в інших країнах ЄС, діє норма про обов’язкове маркування так званих “біопродуктів” (“органічних продуктів” або “екологічно чистих продуктів”) – харчових продуктів, які вирощуються без застосування хімічно-синтетичних пестицидів та інших сільськогосподарських хімікатів.

Після двох років тестувань мережа супермаркетів Spar вирішила використовувати лазерне гравіювання на біопродуктах замість синтетичної наклейки. Так, з липня у філіалах Eurospar та Interspar з’явилися органічні манго з “лазерною етикеткою”. У подальших планах – нанесення лазерного логотипа на такі вирощені в екологічно чистих умовах фрукти, як гранат, ківі, авокадо та солодка картопля.

Лазерне гравіювання на біопродуктах – одна із заходів мережі Spar з якомога більшої відмови від пластику. Очікується, що із введенням цієї технології не потрібно буде застосовувати тисячі наклейок щодня.

“Лазерну етикетку” на так звані “біофрукти” та “біоовочі” також почала наносити й австрійська мережа супермаркетів HOFER.

Фото: Василь Короткий, Укрінформ
Фото: Василь Короткий, Укрінформ

У червні стало відомо про запуск компанією в Бургенланді першого в Австрії цеху з нанесення лазерного гравіювання на овочі та фрукти. Поки “натуральне” татуювання наноситься на фрукти, зокрема, манго, авокадо, ківі та гранат, надалі розглядається застосування лазерного гравіювання на практично весь спектр фруктів та овочів. Наразі пропускна здатність “лазерного устаткування” – 3000-3500 плодів за годину.